Google Analytics – lista wykluczeń witryn odsyłających

Dzięki stosowaniu wykluczeń witryn odsyłających otrzymasz informacje na temat prawdziwego źródła i medium sprzedaży w raportach Google Analytics.

Jeżeli źródłem ruchu będzie jedna z tych domen, to ruch zostanie przypisany jako wejście bezpośrednie. Wiedząc to i korzystając z faktu, że Analytics stosuje atrybucję ostatniego niebezpośredniego kliknięcia w raportach e-commerce pojawi się względnie prawidłowe źródło i medium.

Przeczytaj jak działa lista wykluczeń witryn odsyłających w Google Analytics

paypal.com
dotpay.pl
mbank.pl
ipko.pl
ingbank.pl
aliorbank.pl
centrum24.pl
payu.com
przelewy24.pl
eblik.pl
bankmillennium.pl
t-mobilebankowe.pl
pekao24.pl
citibankonline.pl
credit-agricole.pl
deutschebank.pl
cashbill.pl
ideabank.pl
getinbank.pl
bosbank24.pl
inteligo.pl
raiffeisenpolbank.com
paybynet.com.pl
platnosci.pl
eurobank.pl
skycash.com
bezpiecznyprzelew.pl
tpay.com
bm.pl
orangefinanse.com.pl
eraty.pl
polcard.com.pl
paylane.pl
payu.pl
skrill.com
bph.pl
bzwbk.pl
mbank.com.pl
nestbank.pl
pekao.com.pl
pko.pl
pocztowy.pl
pocztowy24.pl
monedo.pl
shopify.com
shopifycs.com
pay.bm.pl
poczta.interia.pl
poczta.o2.pl
bluemedia.scc24.pl
secure.payu.com
santander.pl
mail.google.com
nowy.tlen.pl
poczta.gazeta.pl
poczta.home.pl
poczta.nazwa.pl
poczta.superhost.pl
poczta.zenbox.pl
baselinker.com
poczta.wp.pl
poczta.onet.pl
Default image
Roman Rozenberger
Specjalista SEM, SEO i PPC. Założyciel i autor na blogu dwapiksele.pl.
Articles: 16

Pixelowy Newsletter

Zapisz się do newslettera i otrzymuj na bezpośrednio swoją skrzynkę pocztową najnowsze artykuły, poradniki, cheklisty i materiały.

Nie, dziękuję